Succesvol toernooi voor Him Yong Gi

BARENDRECHT – Afgelopen zaterdag is de Barendrechtse karate vereniging Him Yong Gi afgereisd naar Enschede. In de sportfaciliteit van de Universiteit Twente werd een Tang soo do toernooi gehouden. Ruim 200 deelnemers uit diverse landen waar onder Engeland, België , Denemarken en Duitsland maakten zich op voor de strijd.

Him Yong Gi heeft met 9 strijders aan de wedstrijden deelgenomen en niet zonder succes.

Sparren

Op het onderdeel sparren waren er de volgende winnaars onder de jeugd. Goud was er voor Berry van Vliet en Sven van Vugt, zilver werd gewonnen door Robin Verheij en Vera van Vliet en het brons werd gewonnen door Caithleen van Egmond. Bij het onderdeel breken behaalde Milan Zoetmulder de derde plaats en veroverde zo ook nog een bronzen medaille. Bij de volwassenen was er twee keer zilver op het onderdeel sparren voor Mitchell Steensma en Leonie van Vliet. Met een tevreden gevoel zijn de karateka’s naar Barendrecht teruggekeerd.

Trainingen

Bent u nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings@sv.nl