Prijzenregen voor GVB tijdens Mini Tuco

BARENDRECHT – Op zaterdag 20 mei vond de mini tuco plaats. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door het rayon Rotterdam Zuid. Een aantal leden van Gymnastiekvereniging Barendrecht namen hier aan deel.

De jongste meiden van het kleuterturnen (geboren in 2012) turnden hun tweede wedstrijd van het seizoen. Wat een plezier! Ze gingen huppelend van toestel naar toestel en lieten overal mooie oefeningen zien.

Mini Tuco

Jada liet zien altijd heel serieus te werken en spierballen te hebben. Eliane turnde een prachtige balkoefening en Lizzi liet zien dat ze hard heeft geoefend op haar handstand op de mat. D’vine maakte een klein foutje op de brug, maar zorgde ervoor dat de juryleden onder de indruk waren van haar gemakkelijk uitziende matoefening.

Het podium kleurde rood-wit-blauw. Jada mocht het goud in ontvangst nemen, Lixzi het zilver en Eliane het brons. D’vine kreeg ook een medaille voor haar mooie 6e plaats.

Vanuit de extra training deden Nadia, Danique, Joël en Lotte mee. Afgezien van een paar kleine foutjes hebben de meiden een mooie wedstrijd geturnd en Nadia wist zelfs een podiumplek (2e) te bemachtigen!

Uitslagen:

• Nadia (2e)
  • Lotte (5e)
  • Danique (11e)
  • Joël (12e)

Tegelijkertijd turnden de jongens van GVB in de andere baan. Er werd keurig geturnd! Ook hier een rood-wit-blauw podium. Dennis werd 1e, Freek 2e en Richandro 3e. Thijs en Owen werden 4e en 5e, knap gedaan!