Handbal meiden Savosa D2 tegen Twist

BARENDRECHT – Zo, het buitenseizoen is achter de rug. Het is een beetje stil geweest met verslagen hierover maar ook wij beginnen weer met frisse moed.

We mogen weer heerlijk de zaal in en dan is handballen best een fijne sport voor ons als ouders. De D1 speelt voor ons, dus is het gezellig op de tribune. De meiden van de D1 gaan lekker en winnen met gemak hun wedstrijd.

Wedstrijd

Rosanne is er vandaag (Zondag 1 november 2015) niet bij maar gelukkig krijgen we versterking van Isabel en Iris. Die hebben we best wel nodig want met hun kracht zorgen ze ervoor dat onze meiden aan spelen toekomen. Sofie begint in het doel en staat zoals altijd lekker te keepen. Isabel en Iris scoren een paar keer en ineens gaat het met iedereen veel beter. De meiden verdedigen dapper, Sara staat tegenover een sterke knul maar ze stapt er elke keer op af. Amber en Hayley zijn supersnel en halen iedereen in als er nodig moet worden verdedigd. Het spel gaat steeds sneller, Romeé staat nu op de geliefde midvoor plek en doet zo haar best dat ze rode wangen krijgt van de vele meters die ze hier moet maken.

Er wordt nog wel eens uit een onmogelijke positie gegooid, maar dat is niet zo erg want ze willen zo graag, maar ze zien steeds vaker dat er iemand beter voor staat en dan wordt er goed over gegooid. Met succes want Nikki en Sofie zijn helemaal blij als ze ook kunnen scoren. Sanne krijgt nog een kans als ze zich vrij speelt op de cirkel, maar ze heeft geen geluk dit keer.

Winst

We zien alle meiden goed vooruitgaan en we zijn best wel trots als de wedstrijd met 6-13 wordt gewonnen. We willen ook de trainers/coaches Natalie en Shirley een complimentje geven voor jullie inzet, enthousiasme en doorzettingsvermogen.

Was vast niet altijd makkelijk, maar de eerste punten zitten in de pocket en de meiden blij dus wij ook blij.