Karate Kampioenschappen bij Him Yong Gi

BARENDRECHT Vrijdag 10 maart vonden in Sporthal de Riederpoort in Barendrecht de club kampioenschappen sparren onder de 14 jaar plaats bij Him Yong Gi.  Him Yong Gi is een vereniging waar Tang Soo Do beoefend wordt, ook wel Koreaans karate genoemd.

De jeugd was ingedeeld in poules op bandkleur en leeftijd. Na een aantal spannende wedstrijden konden de medailles worden uitgedeeld aan de winnaars.

• Goud was er voor: Skylar, Fenna , Caithlynne, Vera, Norah, Sean, Sven, Milan , Kiem en Jawane.
  • Zilver was er voor: Karan, Luc, Luca, Aryun, Kevin, Anisha, Berry, Gaby, Lindsey en Jayden.
  • Brons was er voor: Sven, Silke, Piya, Cathleen, Ilva, Connor, Haydee, Christiaan, Max en Benjamin.

Deze wedstrijden waren een goede voorbereiding op het Open Nederlandse Kampioenschap welke 1 april gehouden zullen worden in de Sophiahal in H.I.Ambacht.  Ook daar zal Him Yong Gi met een groot aantal deelnemers de wedstrijdvloer betreden.

Bent u nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings [@] sv.nl