Top prestaties voor Barendrechtse karateclub Him Yong Gi

Afgelopen zondag 3 maart werd in Duitsland het International Tang Soo Do Tournament in de Rundturnhalle te Hagen gehouden. In totaal 218 deelnemers uit binnen- en buitenland streden er voor de prijzen. Ook Him Yong Gi uit Barendrecht was vertegenwoordigd en deed goede zaken.

De drie karateka’s van de Barendrechtse vereniging wisten maar liefst 5 keer het podium te bereiken.

Met het onderdeel sparren bij de heren behaalde Piet van Vugt de eerste prijs en zijn zoon Sven van Vugt de tweede prijs.

Bij de dames behaalde Judith de Ouden de eerste prijs bij het onderdeel stok- loopvorm , derde prijs bij mes-loopvorm en derde prijs bij de traditionele loopvorm.

Ben je nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777, mspierings@sv.nl