Vier keer goud voor Him Yong Gi bij Tang Soo Do Tournament 2016

H.I.AMBACHT – Afgelopen zaterdag werd in de Sophiahal in H.I.Ambacht het International Tang Soo Do Tournament 2016 gehouden. Deelnemers uit diverse landen maakten zich op voor de strijd en ook de Barendrechtse karateka’s van karatevereniging Him Yong Gi waren met 23 leden vertegenwoordigd.

Het ochtendprogramma was voor de deelnemers tot 14 jaar en daar werden de onderdelen sparren, hyungs (loopvormen) en breken gedaan. Op het onderdeel sparren was er goud voor Yasmin Driessen en Vera van Vliet het zilver werd gewonnen door Lars Hogebirk, Aryun Balradj en Berry van Vliet en brons was voor Haydee Pemmelaar. Op het onderdeel hyungs was er brons voor Sanne Lucas en Vera van Vliet. Bij het breken veroverde Sean Brady overtuigend het goud.

Na de kinderen waren het de zwarte band dragers,die aan de bak mochten. Er namen voor Him Yong Gi op het onderdeel sparren drie deelnemers mee in deze klasse en ze vielen alle drie in de prijzen, Judith den Ouden en Mitchell Steensma pakten brons en Franklin Pemmelaar sleepte het goud in de wacht.

Ook werd er nog gespard in de gekleurde banden categorieën. Goud was er voor Leonie van Vliet, zilver voor Stephan Buitendijk en brons was er voor Diana Buijs, Linda Pemmelaar en Remy Balradj.

Verdedigingssport

Als je benieuwd bent naar deze verdedigingssport , kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings@sv.nl