Zonnige ontknoping Club2Club BMX bij FCC Barendrecht

BARENDRECHT – Club2Club is een vriendschappelijke BMX competitie tussen collega vereniging Oud-Beijerland en Barendrecht. Een competitie waar recreatie rijders wedstrijdervaring opdoen en wedstrijdrijders hun skills kunnen vertonen.

Zaterdag 3 oktober vond na 7 vriendschappelijke wedstrijden, de achtste en finale wedstrijd plaats in Barendrecht. Ruim 90 rijders verschenen aan de start. Weer meer deelnemers dan in 2014.

Tussenstand

De tussenstand laat veel Barendrechtse rijders op een podium plaats zien. Maar een finale blijft een finale, en BMX blijft BMX. Er kan nog van alles gebeuren voor de finale ritten gereden zijn. Spannend zou het in ieder geval worden.

Club2Club

De sfeer zat er ’s ochtends al goed in. Veel toeschouwers, een mooie organisatie en enthousiaste rijders. Vandaag (Zondag 4 oktober 2015) kon je nog een plekje opschuiven in het klassement. De Barendrechtse rijders hebben mooie stabiele races laten zien maar waar tot het uiterste gestreden werd.

Bekers en podiumplaatsen

Prachtige bekers staan klaar voor alle rijders die voldoende wedstrijden hebben gereden. Reza Roks, Nova de Roos, Mika Gouman, Mees de Roos, Lotte Jongkoen en Rick van Rijn mochten het hoogste podium beklimmen en werden als kampioen “C2C 2015” bekroont.

Prachtige podium plaatsen voor Mika Krispijn (2), Tycho Kuiters (2), Max de Groot (2), Sam Haak (2), Luc van Haaren (2) en Mark Sturrus (3), Arnold Thomassen (2), Mandy van Esdonk (2) en Daniëlle Huverman (3), Ruben van Gemert (2) en Jeffrey de Werker (3), Duncan Evers (3) en Menno van Bebberen (2).

FCC Barendrecht bedankt haar vrijwilligers uit de club en uit Oud Beijerland voor hun inzet tijdens deze finale wedstrijd.