FCC Barendrecht naar BMX competitie #2 Rijswijk

RIJSWIJK – Op zondag 9 april werd de tweede van negen wedstrijden van de BMX West competitie gereden in Rijswijk. Dicht bij huis voor de Barendrechters.

Maar liefst 39 BMX-ers stonden aan het starthek tijdens de prachtige lentedag. Voor Boris Patiradj, Bente Koopmans en Ferry van Kleef was het hun eerste BMX West ervaring. Deze was spannend, maar zij hebben prima gestreden.

BMX West

Goed om te zien dat FCC Barendrecht met zo’n grote groep rijders aanwezig was. Het enthousiasme voor de wedstrijdsport groeit binnen de club. Inmiddels is FCC Barendrecht één van de grootste clubs binnen de BMX West die gereden wordt tussen clubs van Zuid Holland, Noord Holland en Utrecht.

• Manches werden gereden door Levi, Davy, Nathan, Boris, Mika, Mike, Kevin , Tijmen, Iris, Max (1/4), Marley, Jens, Ferry, Ruben (1/4), Kian, Arnold, Menno, Jeffrey, Bert, Rob
  • Mooie B-finales: Lucas (4), Terje (1), Kees (8), Tycho (5), Thijs (6), Mees (5), Luc (3) , Mandy (3), Danielle (4), Luc (2 cruiser), Jeroen (7)
  • Knappe A-finales werden gereden door Joost (4), Teun (4), Nova (5), Mika (8), Stijn (2), Lotte (7), Matthieu (3)

Volgend weekend staat de eerste Nationale Topcompetitie op het programma. Deze wordt gereden in Haaksbergen.

Foto: Remco Huvermann