Halve finale ZPB H&L Productions (Barendrecht) tegen Widex GZC Donk: 7-9

BARENDRECHT – [Foto’s] Zaterdagavond werd de halve finale tussen ZPB H&L Productions en Widex GZC Donk gespeeld in het Inge de Bruijn sportfondsenbad in Barendrecht. De eindstand werd 7 – 9 voor Widex GZC Donk, maar de wedstrijd bleef tot de laatste minuten spannend.

De tribune van het zwembad zat gisteravond (Zondag 25 januari 2015) helemaal vol met zowel ZPB als Widex fans. Ter gelegenheid van deze belangrijke wedstrijd hadden de ZPB heren tevens ieder een mascotte van de eigen club bij zich.

Return

De return werd gistermiddag (Zondag 25 januari 2015) in Gouda gespeeld. Hier won Widex met 8-4 van de Barendrechters. De heren uit Gouda zullen op 22 maart de finale in Amsterdam spelen.

Fotograaf: Jordi Menheer, BarendrechtNU

(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)