2e plaats voor kunstrijdster Dani Loonstra bij KNSB cup wedstrijd

ALKMAAR – Afgelopen weekend werd op de Meent in Alkmaar de tweede KNSB cup wedstrijd verreden. In deze selectiewedstrijd voor deelname aan het Open Nederlands Kampioenschap wist Barendrechtse Dani Loonstra in de categorie Advanced Novice Dames de 2e plaats op het podium op te eisen. Dani reed een foutloze korte kür en een prachtige vrije kür waarin een foutje haar kostbare punten kostte.

Dani verbeterde haar PB naar een score boven de 71 punten. Dani heeft zich geplaatst voor deelname aan de kwalificatie voor het ONK in februari 2017. Overigens werd het hele podium en de 4e plaats bezet door de clubgenootjes van Dani en de rijdsters van Kunstrijvereniging De Drechtsteden

Zie ook: Kunstrijdster Dani Loonstra (11) uit Barendrecht strijdt mee in Superkids