Top prestaties voor Barendrechtse karateclub Him Yong Gi

BARENDRECHT – Afgelopen zaterdag werd in H.I. Ambacht het International Tang Soo Do Tournament gehouden. In totaal 228 deelnemers uit binnen-en buitenland streden er voor de prijzen.

Ook Him Yong Gi uit Barendrecht was vertegenwoordigd en deed goede zaken. De karateka’s van de Barendrechtse vereniging wisten maar liefst 23 keer het podium te bereiken.

• Op het onderdeel sparren voor de jeugd was er goud voor: Caithlynne van Egmond, Vera van Vliet, Sven van Vugt, Anischa Balradj en Oscar Lau.
  • Zilver was er voor: Milan Zoetmulder, Berry van Vliet, Cathleen Young en Quylian Sliep.
  • Brons was er voor: Kim van der Lek, Senna Roodenburg, Karan Jagroep, Luc van Daalen en Kevin Young.

Ook werd er door Berry van Vliet en Cathleen Young nog een zilveren medaille gewonnen op het onderdeel Hyungs (loopvormen) en was er nog een bronzen medaille voor Caithlynne van Egmond op het onderdeel breken.

Bij de volwassenen was er voor het onderdeel sparren zilver voor Eduard Lucas en Piet van Vugt. In de categorie sparren blackbelt haalde Judith den Ouden zilver en Mitchell Steensma brons.

Eveneens in de categorie blackbelt was er twee maal zilver voor het onderdeel wapenhyungs voor Chevelly Bhaggoe en Judith den Ouden.

Al dan niet in de prijzen gevallen , Sensei Marcel Spierings is uiterst trots op al zijn pupillen die aan het toernooi hebben deelgenomen.

Training

Ben je nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings@sv.nl