Geslaagd zwarte band-examen voor karate vereniging Him Yong Gi

BARENDRECHT – Afgelopen zaterdag hebben zes deelnemers van de Barendrechtse karate vereniging Him Yong Gi, het jaarlijkse zwarte band examen afgelegd voor de Nationale examen-commissie van de Tang soo do Bond.

De kandidaten werden beoordeeld op theoretische kennis van de vechtkunst en op fysieke vaardigheid bij de verschillende onderdelen.

Zwarte band

Na een inspanning van ruim drie uur, waarin de kandidaten loopvormen , stoot- en trap technieken en breektesten aan de examen commissie moesten laten zien , slaagden Remy Balradj, Frans Waardenburg, Riccardo Waardenburg, Ben de Jong, Julien van Leeuwen en Chevelly Bhaggoe Cum Laude voor de zwarte band.

Sensei Marcel Spierings is uiterst trots op zijn deelnemers en hoopt dat de nieuwe zwarte banders een inspiratie zullen zijn voor de andere leden van de vereniging.

Training

Bent u nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings@sv.nl