Handbalvrouwen Savosa B1 winnen Arnhem Cup

Handbalvereniging Savosa uit Barendrecht heeft afgelopen Paasweekend deelgenomen aan het internationale toernooi in Arnhem. De dames B1 heeft hier een knappe prestatie geleverd door de winnaarspoule te winnen.

De poulewedstrijden tegen teams uit Nederland, Duitsland en Zwitserland werden gewonnen waardoor het team doorging naar de winnaarspoule. De kwart- en halve finales werden ook gewonnen waarna de finale volgde tegen een team uit Duitsland.

Onder luide aanmoedigingen van de andere teams van Savosa en meegereisde supporters werd de finale overtuigend met 14-7 gewonnen. Hierdoor is Savosa B1 ongeslagen toernooiwinnaar geworden.

Het team heeft keihard gewerkt en zowel verdedigend als aanvallend geknokt met elkaar. Een mooie teamprestatie en een leuk verjaardagscadeautje voor de jarige coach!