Medailles bij Mini Tuco Gymnastiekvereniging Barendrecht

BARENDRECHT – Op zondag 13 januari namen maarliefst 75 turnsters van Gymnastiekvereniging Barendrecht deel aan de Mini TuCo. Dit is een wedstrijd vanuit het rayon, waar meisjes van 4,5 t/m 8 jaar aan deel mogen nemen.

Dat er de afgelopen weken hard geoefend is tijdens de lessen van het recreatie- en kleuterturnen bleek wel tijdens deze wedstrijd. Er kwamen prachtige oefeningen voorbij. Alle meiden hadden het prima naar hun zin. Er waren veel stralende, soms iets gespannen, gezichten en er werden heel wat ‘high fives’ en complimenten uitgedeeld na geturnde oefeningen.

Bij de prijsuitreiking kleurde het podium regelmatig rood-wit-blauw. Aan het eind van de wedstrijd was er voor alle turnsters een mooie medaille.

Foto: Alco Vos