Vrolijke Mini Onderlinge bij GVB: Voor iedereen een mooie medaille!

BARENDRECHT – Zaterdag 7 april vond de Mini Onderlinge van Gymnastiekvereniging Barendrecht plaats. Deze wedstrijd is speciaal voor de allerjongsten van de vereniging.

Ruim 80 meisjes van 4 t/m 7 jaar lieten deze dag hun allermooiste oefeningen zien aan de juryleden.

Er waren nauwelijks zenuwen, maar vooral lachende gezichten. Een ontzettend vrolijke dag, waar de kinderen op speelse wijze kunnen wennen aan wedstrijden. Uiteraard werd er op muziek van K3 en Kinderen voor Kinderen in polonaise doorgemarcheerd naar het volgende toestel, werd er veel gezwaaid naar het publiek op de tribune en mochten ze aan het eind van de wedstrijd met zijn allen de hokey pokey dansen.

De prijsuitreiking was het spannendste gedeelte van de hele wedstrijd, maar omdat alle meisjes zo goed hun best hadden gedaan was er voor iedereen een mooie medaille!

Artikelfoto gemaakt door: Alco Vos