Mooie prestaties jong talent turnsters van Gymnastiekvereniging Barendrecht

BARENDRECHT – Voor de jong talent turnsters van Gymnastiekvereniging Barendrecht is afgelopen weekend het wedstrijdseizoen van start gegaan.

Alle turnsters geboren in 2010 en 2011 kwamen in actie op hun eerste wedstrijd van het seizoen, maar voor sommigen de allereerste wedstrijd ooit geturnd. Super knap hoe alle meiden zichzelf dan ook wisten te presenteren. Met name op het toestel vloer was te zien dat de meiden ontzettend hun best doen en veel hebben geleerd, want daar lieten alle meiden erg strakke oefeningen zien.

De mini’s waren erg aan elkaar gewaagd, maar uiteindelijk was het goud voor Lizzy en het zilver voor Jazzlyn. De voor-instappers turnen al een jaartje bij de jong talenten, maar lieten deze wedstrijd wel voor de eerste keer hun nieuwe, moeilijke oefeningen zien in het N-niveau.

Uiteindelijk mocht Ki-Yeann het hoogste podium betreden en kreeg de gouden medaille omgehangen. Isis turnde netjes en dit werd beloond met de zilveren medaille.