Finale prijzen voor Jong talenten turnen bij GVB

BARENDRECHT – Zaterdag 27 mei beloofde niet alleen een warme dag te worden, maar ook een dag vol met plezier. Alle Jong Talentjes van Gymnastiek Vereniging Barendrecht hadden zicht geplaatst voor de finale. Een super knappe prestatie.

De finalewedstrijd werd georganiseerd door en in de turnhal van Gymnastiekvereniging Barendrecht. De turnsters voelden zich hier helemaal thuis. Zij turnden mooie oefeningen met een lachend gezicht.

Voor sommigen resulteerde dit zelfs in verschillende prijzen en is de vereniging 2 meerkamp kampioenen rijker!

Meerkamp:

1. Jelissa Olieberg en Zoë Triezenberg
  2. Noëlla Ogbasilasie, Rogeny Senchi en Charanda Kloof.

Ook werden er maar liefst 6 gouden, 9 zilveren en 3 bronzen medailles behaald op de toestellen. Voor de jongste turnsters, de voor-voor instappers zit het seizoen erop, Op 4 juni zullen de voorinstappers (2009) voor het laatst in actie komen bij het mooie OBTK toernooi in Breda in de N1 en N2.