Veel podiumplaatsen voor GVB heren bij Zuid-Hollandse kampioenschappen

BARENDRECHT – Afgelopen zaterdag hebben tien turners van GV Barendrecht meegedaan aan de Open Zuid-Hollandse Kampioenschap (OZHK) in Bergschenhoek. Maar liefst zes podiumplaatsen werden er gehaald.

Bij Instap 11 was het volledige podium ’s ochtends gevuld door GV Barendrecht: Nils Maas eerste, Lars van der Heijden tweede en Micha Broere derde. Ryantho Sodihardjo viel net buiten het podium met een mooie vijfde plaats.

Daan Vlasblom werd tweede bij Pupil 9 en door het grote aantal deelnemers was de vierde plaats van Thijs Eijkelenboom ook een podiumplaats. Tim Herrewijnen werd achtste.

Bram van Gemert behaalde aan het eind van de middag de eerste plaats bij Jeugd 8. Björn van der Meulen werd in zijn eerste wedstrijd na veel blessures 22e. Janou Ronde werd in zijn allereerste wedstrijd elfde bij de Benjamin 10.

Voor Nils, Lars, Micha, Tim en Bram was deze wedstrijd een mooie testcase voor volgend weekend, wanneer zij in de bondsfinale staan van het NK in Alphen aan den Rijn.