Ontknoping BMX West competitie; Reza en Stijn kampioen

BARENDRECHT – De West competitie is begonnen in maart en telt 10 wedstrijden op verschillende banen in Utrecht, Noord en Zuid Holland. Zondag 18 oktober werd de laatste en beslissende wedstrijd gereden in een druilerig Langendijk. De Barendrechtse rijders stonden te popelen om alles uit de kast te halen. De sfeer in de Barendrechtse tent was uitgelaten, want na de wedstrijd zou de definitieve uitslag bekend gemaakt worden. En daar horen mooie, grote bekers bij voor iedere rijder.

Individueel is er het hele seizoen sterk gereden en hebben alle rijders mooie progressie laten zien. Ongeacht leeftijd of ervaring, iedereen heeft geknokt en aan de enthousiaste ouders, maar ook vaak grootouders, groot enthousiasme naar de sport laten zien. De BMX-ers van FCC Barendrecht moedigen elkaar aan als het even tegen zit en applaudisseren bij succes. Sportiviteit naar elkaar en de sport staat in een hoog vaandel.

Veel rijders reden ook de dag wedstrijd. Drukker dan normaal en daarom zijn de resultaten extra mooi. In de finales reden Reza, Stijn en Lotte naar een derde plek, Ruben mocht zelfs de envelop voor de tweede plek in ontvangst nemen.

Aan het einde van de dag werd bekend gemaakt dat de club de vijfde plek in de clubcompetitie veroverd had. Een heel mooi resultaat.

Maar uiteindelijk gaat het om de uitslag in de competitie. FCC Barendrecht feliciteert Reza Roks (7 jaar) en Stijn Ouwens (10 jaar) met hun behaalde kampioenschap. Nova de Roos mocht ook het podium beklimmen; zij is in het totaal klassement derde geworden.

De complete uitslag wordt binnenkort gepubliceerd. Meer informatie over fietscross en de vereniging vindt u op de site: fccbarendrecht.nl

BMX West Kampioen 2015!Reza Roks (boys -6/ girls -7) enStijn Ouwens (boys 10)VAN HARTE GEFELICITEERD.Wat een top prestatie.

Posted by FCC Barendrecht on zondag 18 oktober 2015