Een nieuwe baan in Kampen en nieuwe FCCB rijders

BARENDRECHT – Zondag 13 september werd er een TC gereden in Kampen. Op een compleet nieuw complex, een soepel rijdende baan, een 5 meter, maar ook een 8 meter hoge startheuvel.

Een groot aantal Barendrechters rijders vertegenwoordigden de fietscrossclub op deze Nationale wedstrijd. Niemand heeft kunnen gezien dat dit de eerste TC van Terje en Kees was. Wat hebben jullie het goed gedaan! Ook waren Jens, Kevin, Max, Luc, Boyd, Ruben, Duncan, Menno, Mandy en Lotte weer van de partij. Sterk gereden en jullie hebben mooie strijd laten zien.

Mees en Mika schopten het zelfs tot de kwartfinale. Met een 5e plek behaald Mika nipt geen halve finale Stijn redde het net niet in de halve finale om door te dringen naar de finale. Nova mocht het podium beklimmen om haar beker voor de derde plek in ontvangst te nemen.

Het was een mooie wedstrijddag.