Nazomer competities voor Fietscrossclub Barendrecht

BARENDRECHT – Na een vakantiewedstrijd in Tiel, de 3-Nation cup in Peer België, een clubwedstrijd in Oud-Beijerland en een afdelingswedstrijd in Bussum is de variatie in wedstrijdniveau en banen groot voor de toprijders van FCC Barendrecht. Het wedstrijdritme zit er in ieder geval al goed in.

BMX West

Zondag 6 september kwamen alle wedstrijdrijders in actie tijdens het tweede deel van de BMX West competitie in Bussum. Een baan waar je voor alles of niets moet gaan naar de eerste bocht toe. Kom je die bocht goed uit, dan is het een kwestie van volhouden op het resterende stuk. Soms met verrassende uitslagen als gevolg.

Manches werden gereden door Chad en Kees, Max en Jens, Sam, Kian, Menno.

Finales

In de halve finales gaat het vaak nek aan nek om bij de eerste 4 te rijden. B-finale zijn er gereden door: Davy (boys -7), Mika (boys 8), Tycho, Thijs en Kevin (boys 9), Mees (boys 10), Luc (boys 11), Arnold (boys 13), Jeffrey (boys 15), Duncan (boys 17+), Mandy en Daniëlle (girls 15+)

Knappe A-finales werden gereden door Reza (1), Teun (5), Nova (2), Mika G (5), Stijn (1), Boyd (4), Ruben (5), Lotte (6).

Naast de competitie werd er ook een dagwedstrijd gereden waar Barendrechtse rijders finaleplekken wisten te veroveren. Bekers of enveloppen werden uitgereikt aan Reza en Nova, Mika, Stijn en Wessel.

Meer informatie over fietscross en de vereniging vindt u op de site: fccbarendrecht.nl