Lintex-Binnenland pakt eerste zege in voorbereiding

BARENDRECHT – De vrouwen van Lintex-Binnenland hebben de tweede oefenwedstrijd in de voorbereiding op het seizoen 2015-2016 winnend afgesloten. Na de nederlaag een week eerder tegen het Amerikaanse Drexel University, waarin met name na rust het team het fysiek niet kon bolwerken, bleek een week later tegen het Belgische D-GLAS KB Oostende Bredene de ploeg van coach Joost van Rangelrooy al weer een stuk verder te zijn.

Na een ruststand van 35-33 kon Lintex-Binnenland nu na rust weglopen om uiteindelijk met 78-61 de winst te pakken. Lintex-Binnenland moest het nog wel doen zonder de geblesseerden Eline Kasius, Rianne de Roos, Randell van der Lee en Esther Fokke.

Aankomend weekend reist Lintex-Binnenland af naar Oostende waar de return van deze wedstrijd gespeeld zal worden.

Foto’s van deze wedstrijd zijn hier terug te zien.