Jeugdteam T.V. Barendrecht wint najaarscompetitie

BARENDRECHT – Het gemengde jeugdteam van tennisvereniging Barendrecht heeft vorige week zondag de najaarscompetitie 2e klasse zondag gewonnen in de leeftijdscategorie 11 t/m 14 jaar.

Op de laatste competitiedag kreeg het team van Barendrecht bezoek van T.C. Schiebroek. Op dat moment stonden de bezoekers eerste in de poule met een minimaal verschil.

Kampioen

Beide teams wisten wat er op het spel stond: de winnaar van deze dag mocht zich kampioen noemen. Het werd al snel duidelijk dat beide teams aan elkaar gewaagd waren. De wedstrijden bestonden uit lange, spannende rally’s en werden vaak pas in de derde set beslist.Uiteindelijk won Barendrecht vier van de vijf wedstrijden, wat meer dan genoeg was voor het kampioenschap.

Na de laatste wedstrijd konden de meiden: Christina Karnadi, Marisha van der Arend, Kiomi van Breukelen en de jongens: Shivant Kathusing, Thomas Prooi en Achraf Habbab, de (kinder-)champagne openen. Na vele tweede plekken is nu eindelijk de eerste plaats behaald.