Top prestaties door Him Yong Gi leden op het NK Tang Soo Do - Karate

Afgelopen zaterdag 9 juni werden in Leeuwarden de Nederlandse Kampioenschappen Tang Soo Do-Karate gehouden. De Barendrechtse karateschool Him Yong Gi was vertegenwoordigd met 7 deelnemers en blonk uit op alle onderdelen.

Met het onderdeel sparren behaalde Piet van Vught en zijn zoon Sven van Vught de eerste prijs . Tevens veroverde Sven de gouden medaille met het onderdeel breken en een zilveren met het onderdeel loopvorm.

De tweede prijs bij het sparren en bij de wapenvorm werd behaald door Judith den Ouden, ook bij het onderdeel loopvorm behaalde Judith de bronzen plak. Cathleen Young en haar broertje Kevin Young behaalde beide brons bij het sparren.

Bij de zwarte banders won Chevelly Baghoe twee bronzen medailles bij de onderdelen sparren en wapenvorm

Het NK was volgens trainer Marcel Spierings een groot succes voor de Barendrechtse club en hij is natuurlijk erg trots op zijn pupillen.

Bent u nieuwsgierig naar deze vechtkunst, kom dan gerust eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , marcel@sv.nl