Hockeydames pakken winst en nemen 3 punten mee naar Barendrecht

BARENDRECHT – [HCB Dames 1] Goedenavond, we zijn de wedstrijd vandaag, na het verlies van vorige week, weer positief op een zonnig veld in Hellevoetsluis begonnen!

Voorne was vanaf het begin fel maar na een paar verdedigende sprintjes van Tessa was het de beurt aan Emily om de eerste goal in te tippen! In de laatste fase van de wedstrijd probeerde Voorne nog een aantal kansen te creëren en had Barendrecht nog enkele strafcorners die niet benut werden.

In de tweede helft bleef Voorne naar kansen zoeken, maar na een aantal chaotische minuten kon Barendrecht de overhand weer nemen. Na verschillende voorzetten en kansen kreeg Nian een kans op schot die daarna via de rebound door Arianna het net in gespeeld werd! Hierna voerde Barendrecht de druk verder op en was de het wachten op de volgende goal. Deze mogelijkheid kwam voor Nian tijdens een strafcorner, die ze er fantastisch in sleepte en zo de score op 3 zetten. Door nog een aantal mooie reddingen van ons keeper Dries hebben we de 3 punten en de nul weer terug naar Barendrecht kunnen nemen!