Fotoverslag: HCB Heren 1 - Spijkenisse (Hockey, Barendrecht)

BARENDRECHT – [Foto’s] Afgelopen zondag speelde Heren 1 van Hockeyclub Barendrecht een wedstrijd tegen Spijkenisse. Het Barendrechtse team was al dik 10 wedstrijden ongeslagen en wilde dit zondag graag met één verhogen. Na de verloren wedstrijd van Dames 1 leken de heren ook wat opstartproblemen te hebben.

Het eerste doelpunt viel daardoor na ongeveer 25 minuten spelen in het voordeel van de mannen uit Spijkenisse. In de eerste helft werd er verder niet meer gescoord. In de tweede helft herpakte de heren uit Barendrecht zich gelukkig goed waardoor de druk werd opgevoerd en Remco Klomp er uiteindelijk maar liefst 3 voor Barendrecht in wist te tikken. Barendrecht won hiermee met 3-1 van Spijkenisse.

Zie ook: Zaalkampioenen Hockeyclub Barendrecht gehuldigd

Fotograaf: Jordi Menheer, BarendrechtNU

(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)