Kunstgras voetbalveld

BARENDRECHT – BVV Barendrecht heeft dit weekend een pijnlijke nederlaag geleden in de Topklasse. Tegen FC Lisse werd er in blessuretijd in eerste instantie gejuicht op Sportpark de Bongerd. Christiaan Opschoor leek met de 2-1 Barendrecht de punten te bezorgen. De wedstrijd bleek echter nog niet beslist. Uit een corner en een counter zag FC Lisse zich in staat om het duel alsnog in extremis te winnen.

Topploegen

BVV Barendrecht liet met de nederlaag een unieke kans liggen om aan te haken bij de topploegen in de Topklasse en blijft nu steken op de derde plaats. Voor FC Lisse was de opluchting groot. De ploeg uit de Bollenstreek is voorlopig van de laatste plaats af. Barendrecht gaat volgende week op bezoek bij ONS Sneek.