BVV Barendrecht wint oefenduel tegen OJC Rosmalen met 3-1

BARENDRECHT – [Foto’s] Het eerste van BVV Barendrecht heeft zaterdag haar derde oefenzege op rij geboekt. Na overwinningen op Prestige Sports (5-2) en Brabant United (1-0) werd nu OJC Rosmalen geklopt op sportpark De Bongerd.

De zondag-Topklasser, die pas zijn eerste oefenwedstrijd speelde, begon uitstekend aan het duel, want al na 27 seconden passeerde Joey Lokasi Barendrecht-doelman Roy Ronteltap met het hoofd. Barendrecht herstelde zich vervolgens van de sleche start, maar het duurde tot vlak voor rust eer Joey Jongman met een afstandschot de gelijkmaker scoorde.

Na de rust trok Barendrecht het duel naar zich toe en maakte Daniël Esajas het verschil: de aanvaller scoorde halverwege de tweede helft de 2-1 en besliste de wedstrijd in blessuretijd (3-1).

Fotograaf: Jordi Menheer, BarendrechtNU

(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)