Turner Lars van der Heijden naar NK in Ahoy

BARENDRECHT – [Video] De 8 jarige Lars van Gymvereniging Barendrecht heeft zich geplaatst voor de meerkampfinale turnen heren tijdens Fantastic Gymnastics in Ahoy Rotterdam.

Zondagmorgen vroeg maakte Lars zich klaar voor de halve finale turnen in Twello. Het was een spannende wedstrijd. Lars zit in de talentendivisie Benjamin met een deelnemersveld met nog 48 talenten in zijn leeftijdscategorie. Het niveau is hoog. Halverwege de wedstrijd stond Lars 23e in de tussenstand. Lars is een harde werker en een goede turner en wist zich naar de 11e plaatst te turnen. Want Lars wilde maar 1 ding: naar de Ahoy waar de rest van de turnhelden ook hun wedstrijd moeten turnen.

20 juni is het dan ook zo ver. In Ahoy Rotterdam mag Lars laten zien wat hij kan. Voor de trainers is hij al een held. “Het is een hele prestatie om bij de beste 12 turners van dit land te mogen horen. Wij zijn nu al super trots, wat er ook gebeurt tijdens de finale”, aldus de trainers Jeroen Fonteine en Bram Soeteman.

Herenselectie

De nieuwe herenselectie van G.V. Barendrecht is nu al succesvol te noemen en doet het landelijk erg goed. Met veel plezier trainen de heren 9 uur per week. De trainers hebben nog een aantal plaatsten voor nieuw talent van 6-10 jaar binnen de selectie. Voor meer informatie mail naar herenselectiegvb@gmail.com / www.gvbarendrecht.nl

Video halve finale Lars in Twello

Posted by Herenselectie GV Barendrecht on zondag 26 april 2015