Vitesse F1 viert kampioenschap met megascore

BARENDRECHT – In een pittige korfbalpoule is Vitesse F1 ongeslagen kampioen geworden. In de kampioenswedstrijd op zaterdag 10 maart 2017 werd met 24-10 gewonnen van Albatros uit Zwijndrecht.

De F-jes zijn de jongste korfballers binnen Vitesse. De zaalcompetitie bleek geen gemakkelijke. Tijdens pittige wedstrijden tegen Maassluis en het Rotterdamse WION bleef Vitesse F1 het hoofd koel houden. Alle wedstrijden eindigden met winst. Vol trots kregen de jeugdige korfballers dan ook de beker uitgereikt tijdens de kampioenswedstrijd in De Bongerd.

Als ouders zijn we natuurlijk ontzettend trots op onze super atleten. Maar we hebben vooral ook heel veel bewondering en respect voor Richard en Tamara die de afgelopen periode ontzettend hard hebben gewerkt om van dit team een winning team te maken. Het was zeker niet altijd een makkelijke taak om alle springende kikkers bijeen te houden!“, aldus de trotse ouders van de spelers.

Vitesse

Geïnteresseerd in korfballen bij Vitesse? Alle jongeren van 4 tot en met 8 jaar zijn van harte welkom om een keer mee te trainen. De trainingen zijn op woensdag van 17:30-18:30 uur in sportpark De Bongerd te Barendrecht. Kijk voor meer informatie op kvvitesse.nl