Turnprestaties GVB tijdens regiowedstrijd N2, jeugd N3 & jeugd 2e divisie

BARENDRECHT – [Foto’s] Vandaag (Zaterdag 23 januari 2016) deden turnsters van Gymnastiekvereniging Barendrecht mee aan de regiowedstrijd N2, jeugd N3 & jeugd 2e divisie. Het was weer een drukke en lange wedstrijddag in Amsterdam, maar het resultaat mag er zijn! In ronde 1 kwamen de instappers N2 en jeugd N3 in actie. Helaas konden instapper N2 Demi (elleboog in het gips) en jeugd N3 Desiree door een pijnlijke val van brug vorige week niet deelnemen en zit hun landelijke seizoen er helaas al weer op.

Bij de instap N2 werd Aryani knap regiokampioen gevolgd voor Gioia welke hier het zilver won. Jean werd 4e, Babette 5e, Sophie 7e en Finn 12e. Alle instappers van GVB stromen door naar de kwartfinale, knap dames! In de andere baan turnde Tess zich met een mooie balk en vloeroefening naar het brons. Erin turnde op halve kracht nadat zij 1,5 week ziek was geweest en werd 20e, doorzetter!

In ronde 2 kwamen pupillen 2 N2 Lindsay en Vivian in actie. Lindsay noteerde het allerhoogste brugcijfer van de ronde en Vivian liet haar springbenen zien. Beide dames turnden prachtige balkoefeningen maar lieten op vloer net teveel puntjes liggen. Lindsay werd 7e en Vivian 9e.

In ronde 3 was het de beurt aan pupil 1 N2 Sennah en de jeugd 2e divisie turnsters Eva, Romy, Annabel & Jill. Sennah turnde een ijzersterke wedstrijd met vooral een goede rekstok en vloer en werd met bijna 2 punten verschil met de nummer 2 regiokampioen! In de andere baan werd Eva 3e en noteerde op sprong, balk & vloer het hoogste cijfer van de baan. Romy belande dit keer net naast het podium op een 5e plaats en Annabel werd 9e. Jill kwam met koorts naar de wedstrijd, tijdens het inturnen bleek het toch verstandiger om niet te turnen. De 36-punten grens was echter toch al behaald tijdens de vorige wedstrijd.

Weer een mooie wedstrijddag voor GVB! Volgende week alleen nog de 2e regiowedstrijd voor de N3 & 3e divisie, dan zitten de regiowedstrijden er weer op!

Foto’s

-Regiowedstrijd N2, jeugd N3 & jeugd 2e divisie-Weer een drukke en lange wedstrijddag in Amsterdam, maar het resultaat…

Geplaatst door Gymnastiekvereniging Barendrecht op zaterdag 23 januari 2016