Vele sportieve prestaties GVB tijdens regiowedstrijd 1e divisie en N1

BARENDRECHT – [Foto’s] Gisteren (Zaterdag 16 januari 2016) vond de regiowedstrijd voor de 1e divisie en N1 plaats. In ronde 1 kwamen de instappers N1 en pupil 2 n1 in actie. Bij de instap turnde Jelina Huijskes zich met nette oefeningen naar een bronzen medaille, ook Laura de Jager liet zien wat zij kon en eindigde op een keurige 5e plaats. Voor Jasmijn van Noort kwam deze wedstrijd nog iets te vroeg na een elleboog breuk, tijdens de 1/8 finale krijgt zij nog een kans om de 36 punten bij elkaar te turnen.

Louisa-Britt Lewis won bij de pupillen 2 N1 het zilver. Op 0.08 punt verschil van de nummer 1. Op sprong en vloer bleek zij de sterkste, ook liet zij vooruitgang zien op brug.

Ronde 2

In ronde 2 was het de beurt aan de junioren 1e divisie Hannelore van der Beek en Eva van Gemert. Hannelore belande net naast het podium op een 4e plaats met een mooie balk en vloer, Eva kwam haar brugoefening door en laat op balk al veel moeilijkheid zien, zij werd 8e.

In dezelfde ronde kwamen senioren 2e divisie Xanthe de Jager en Laura Onnink in actie, zij hadden zich de vorige wedstrijd al geplaatst voor de landelijke wedstrijden. Beide dames lieten mooie vloeroefeningen zien. In een groot en sterk deelnemersveld wordt Xanthe 10e en Laura 17e.

Ronde 3

In de 3e ronde mochten junioren 2e divisie Melissa Zandstra en Britt van Adrighem laten zien wat zij konden. Melissa was al geplaatst, Britt had een minder begin van het seizoen i.v.m. blessures en moest zich deze wedstrijd bewijzen. Beide dames turnden een nagenoeg foutloze wedstrijd! Melissa mag zich opnieuw regiokampioen noemen en Britt eindigde net naast het podium op een mooie 5e plaats.

Senior 1e divisie Milena Bakker kwam bij haar laatste toestel helaas ongelukkig ten val.

Al met al een mooie wedstrijddag voor GVB! Volgende week komen nog in actie: Pupil 1 en 2 N2, jeugd N3 en jeugd 2e divisie.

Mooie prestaties bij regiowedstrijd N1, 1e divisie & 2e wedstrijd voor de 2e divisie. Op zaterdag 16 januari vond de…

Geplaatst door Gymnastiekvereniging Barendrecht op zondag 17 januari 2016