5 keer eremetaal voor GVB tijdens districtsfinale 3e divisie en N3

BARENDRECHT – In ronde 1 won Quinty Koenraadt bij de pupillen 1 N3 knap het brons, Merel van Krimpen turnde na 2 x goud tijdens de regiowedstrijden niet stabiel genoeg voor het podium en werd 4e, Charlize Toekimin en Sarissa Vrauwdeunt turnden beide een mooie balkoefening en werden respectievelijk 6e en 10e. Yara den Otter turnde vandaag (Zondag 20 maart 2016) voor het eerst alle plusjes op vloer en werd 17e.

In de andere baan bij de pupillen 2 N3 mocht Evelien Reinhard met de hoogste brug- en balk score zich verdiend districtskampioen noemen! Lotte van Noort werd 5e met een keurige balkoefening. Kristel van der Beek turnde zich met het tweede cijfer op vloer naar de 12e plaats. Robin Erkens liet haar sprong kwaliteiten zien en werd 13e. Sienna Mout & Tessa Vissers turnden beide aangepast vanwege een blessure.

Bij de Jeugd N4 turnde Nienke Bosman vandaag (Zondag 20 maart 2016) heel stabiel en werd beloond met de zilveren medaille. Nora van Raaij had helaas een dure fout op vloer maar turnde zich alsnog in de top 10. Katja van Amerongen (25e) en Dominique Wouts(27e) maakte vandaag (Zondag 20 maart 2016) wat foutjes teveel voor een hoge notering.

Bij de jeugd 3e divisie liet Anna Ensing opnieuw zien wat zij waard is met een nieuwe brugoefening met losom handstand reus erin, dit werd beloond met zilver. Lou Tibben turnde keurig en werd 14e.

Junior 3e divisie Verena Onnink won voor de 3e keer op rij het goud en werd knap districtskampioen. Eva de Moei werd hier 10e met bijzonder moeilijke sprongen op vloer. Emilie Verheul turnde een mooie radslag – schroef van balk en een goede afsprong van brug, hiermee werd zij 11e.

– Districtsfinale 3e divisie & N3, 5 x eremetaal! -In ronde 1 won Quinty Koenraadt bij de pupillen 1 N3 knap het…

Geplaatst door Gymnastiekvereniging Barendrecht op zaterdag 19 maart 2016