GVB met 8 groepen bij interregionaal kampioenschap jazzdans

BARENDRECHT – Afgelopen zondag (6 maart) vond het interregionaal kampioenschap jazzdans plaats. Gymnastiek Vereniging Barendecht was dit jaar met 8 groepen aanwezig. Ze hebben het fantastisch gedaan.

De jury let op de uitvoering, choreografie en in de B-categorie ook op de dansbeleving en de vertaling van de muziek naar de beweging. In de D-categorie deden extra training 1 en 2 mee en ze hebben beide een mooie derde plek behaald. Demo 1, 2 en 3 deden bij de C-categorie mee en ze hebben twee keer een eerste plaats en ook nog een tweede plaats behaald.

Voor het eerst doet de vereniging met twee groepen mee in de B-categorie en daar werden door demo 4, 5 en 6 een derde, tweede en eerste plaats behaald. Het is een geweldige dag geweest en iedereen kan zeker trots op zichzelf zijn. De teams gaan nog hard trainen voor de voorrondes van het Nederlands Kampioenschap die 19 maart en 9 april zullen plaatsvinden.