BMX-ers FCC Barendrecht laten Baarn oranje kleuren

BARENDRECHT – Vanmiddag (Zondag 19 april 2015) werd de derde competitie ronde van de BMX West gereden in Baarn. Op het mooi onderhouden sportpark ligt de BMX baan met een flinke startheuvel.

Met name voor de rijders die dit seizoen hun eerste BMX West wedstrijden rijden, was die startheuvel slikken. Maar je bent niet voor niets BMX-er, als je klaar staat voor de start ga je ervoor. Dat hebben de Barendrechters zeker weer laten zien vandaag. De groep wedstrijdrijders en supporters wordt steeds groter. BMX is booming in Barendrecht. Vandaag (Zondag 19 april 2015) had Baarn alles in huis voor spektakel. Zon, winst en verlies, valpartijen en persoonlijke overwinningen, snelheid en spanning.

Vandaag reden Jorrit Prins (boys 12) en Pascal Grimbergen (17+) hun eerste BMX West. Ook Rick van Rijn was terug op de track.

Halve finales

In de halve finales barst de strijd los om een plek in de A-finale te bemachtigen. Prachtig om de gedrevenheid van de rijders te zien. Davy, Terje, Mika K., Tycho, Mees, Boyd, Arnold, Dilano, Rick, Mandy en Kyley een mooi resultaat neergezet.

A-finales

Knappe A-finales werden gereden door Reza (1), Teun (8), Nova (2), Mika G (5), Stijn (1), Luc (8), Ruben (6) en Lotte (7).

Trainen

Aankomend weekend even geen wedstrijd, maar de licentie rijders zullen zich tijdens de trainingen opladen voor de tweede Topcompetitie in Haaksbergen.

Meer informatie over fietscross en de vereniging vindt u op de site: www.fccbarendrecht.nl