Nieuwe huisstijl en logo voor winkelcentrum Carnisse Veste

BARENDRECHT – [Foto’s] Winkelcentrum Carnisse Veste heeft sinds gisteren (Zaterdag 25 augustus 2018) officieel een nieuwe huisstijl met bijbehorend logo. De nieuwe uitstraling van het winkelcentrum werd gisteren (Zaterdag 25 augustus 2018) onthuld. Albert Heijn supermarktmanager Jeroen Jonkers overhandigde aan wethouder Tanja de Jonge een shirt met daarop het nieuwe Carnisse Veste logo.

De nieuwe huisstijl moet zorgen voor een nieuwe frisse aanblik voor het winkelend publiek.

Na de onthulling werden tientallen (biologisch afbreekbare) ballonnen in de kleuren van de nieuwe huisstijl de lucht in gelaten. Voor de aanwezige bezoekers was er een gratis shopper tas met daarop het nieuwe Carnisse Veste logo.



Bekijk hier meer artikels uit de categorie Ondernemen


Fotograaf: Jordi Menheer, BarendrechtNU

(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)



« | »