BVV Barendrecht uit KNVB bekertoernooi na nederlaag tegen Excelsior

BARENDRECHT – [Foto’s] BVV Barendrecht is er woensdagavond niet in geslaagd om te stunten in de KNVB-beker. Barendrecht verloor op eigen veld met 2-0 van Excelsior. De Rotterdamse profs kwamen in de derde minuut al op 0-1 voorsprong (Van Weert).

Daarna bood Barendrecht goed tegenstand tegen de Kralingers. De strijd die de Bongerdbewoners aan de dag legden resulteerde echter niet in de gelijkmaker, hoewel Max van Dijk (buitenkant paal) nog wel dichtbij een gelukstreffer was. Pas in blessuretijd van de tweede helft besliste Excelsior het duel, toen Van Mieghem uit de counter de 2-0 maakte.

Lees hier het wedstrijdverslag van BVV Barendrecht.

Bongerd

Zo’n 1.000 toeschouwers, jong en oud, stonden langs de lijn of zaten op de tribune. Leden van BVV Barendrecht mochten de wedstrijd gratis bezoeken, hierdoor werd de wedstrijd ook door veel jeugdleden bekeken.

Fotograaf: Jordi Menheer, BarendrechtNU

(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)

Whoops, er ging iets mis. We werken eraan...