The Flying Shuttle sluit het seizoen af met een 4-4 gelijkspel tegen Smashing

Zaterdag moest TFS afreizen naar Wijchen voor de afsluitende wedstrijd van het seizoen, waar Smashing hun opwachting deed. In de laatste wedstrijd zou worden beslist wie zich op de eerste plaats zou nestelen in de poule.

In een goed gevulde hal werd een uitstekende wedstrijd gespeeld. In de eerdere wedstrijden tegen Smashing waren de ploegen goed tegen elkaar opgewassen. Smashing had een 8-0 overwinning nodig om de eerste plaats in te nemen. En TFS had aan 6-2 genoeg. Beide ploegen gingen ervoor maar aan de eindstreep waren de punten eerlijk verdeelt. Waardoor Roosterse de eerste plaats kon behouden in de poule.

Voor de herendubbel gingen voor TFS Tom Blinde en Emil Hyber Kristensen de baan op tegen Roy Reijbroek en Yannic Smeets met uitstekend spel ging de winst met 19-21 en 22-24 naar TFS. De dames dubbel was een prooi in drie games voor Ella Peters en Maureen Zewald met de game standen, 21-16- 17-21 en 21-12.

Ruben Kweekel gaf Yannis geen kans en wist met 21-16 en 21-17 de partij voor TFS in de wacht te slepen. Ruud Nagel won eveneens zijn single tegen Brandon Bessem met de duidelijke cijfers 21-13 en 21-10.

Beide dames singles gingen naar de ploeg uit Wijchen, zowel Daphne Jansen en Jaymie Laurens moesten hun meerdere erkennen in Maureen Zewald en Denise Hall.

De beide mixen werden eerlijk verdeelt. Jaymie en Emil wonnen in drie games van Ella Peters en Brandon , 14-21, 21-17 en 20-22. Kristey Latukolan en Ruben moesten hun meerdere erkennen in Denise Hall en Roy Reijbroek, zodat de einduitslag 4-4 op het bord stond. Een terechte uitslag waar beide ploegen tevreden over konden zijn. En daarmee hun plaats in de eredivisie wisten te behouden.