Groep 8 leerlingen Groen van Prinsterer onthullen afscheidscadeau voor de school
Maandag 13 juli 2020 (48 sec)
BARENDRECHT – [Foto’s] Afgelopen vrijdag hebben de twee groepen acht van de Groen van Prinsterer afscheid genomen van hun basisschool. Ieder jaar schenken de vertrekkende leerlingen iets aan de school, maar nog niet eerder was het zo een groot (zelfgemaakt) cadeau door twee klassen samen.
Het afscheidscadeau, een boombank voor rond de boom op het schoolplein, werd afgelopen vrijdag onthuld tijdens het afscheid van de leerlingen. Namens groep 8a en 8b onthulden Steven, Lucas, Bibi, Vera, Sanne, Tim, Delano en Isabel het bankje.
De bank is in elkaar gezet door een vader en beschilderd door een moeder van de leerlingen. Alle namen van de vertrekkende achtstegroepers zijn op het bankje gezet. Het bankje zal op een later moment rond de boom op het plein worden geplaatst.
Naast het afscheid van de kinderen werd er ook afscheid genomen van groep 8 meester Kees Verwey, hij gaat met pensioen. Het afscheid van de leerlingen werd afgesloten met een erehaag door alle ouders voor de kinderen.
Fotograaf: BarendrechtNU, BarendrechtNU
(Op alle foto's berust copyright. Foto's mogen zonder toestemming v.d. fotograaf niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)
Recent nieuws
-
Jongen van fatbike beroofd aan Van Beuningenhaven: Verdachte opgepakt, fiets terug bij eigenaar
Vrijdag 26 juni 2026
-
Wielerronde van Barendrecht op zaterdag 4 juli
Dinsdag 23 juni 2026
-
27 jun: Open Tuinen Dag Barendrecht 2026
Maandag 22 juni 2026
-
Gemeente is gebrek aan handhaving Oude Maas beu, eist per direct ingrijpen van recreatieschap
Dinsdag 16 juni 2026
-
15 jun – 21 aug: Afsluitingen door werkzaamheden aan Smitshoekse Baan
Vrijdag 12 juni 2026