Zoekresultaten

Ga direct naar resultaten voor:

Zoeken

Vul één of meer zoektermen in om de BarendrechtNU website te doorzoeken. Het is ook mogelijk om hier een straatnaam uit Barendrecht in te vullen.

Zoekresultaten voor "Verbindingsweg"

Brandweer bevrijdt slachtoffer uit auto na ongeval met meerdere voertuigen op A29 (Incident)

Donderdag 20 oktober 2022

Brandweer bevrijd slachtoffer uit auto na ongeval met meerdere voertuigen op A29

BARENDRECHT – [Foto’s] De hulpdiensten zijn vandaag vlak na het middaguur opgeroepen voor een ongeval op de A29 bij Barendrecht. Op de rijbaan richting Rotterdam vond ter hoogte van de Voordijk een ongeval plaats tussen meerdere voertuigen. In één zwaar … Lees verder

Zaterdag 18 juni: ‘Open huis’ op bouwplaats Dierensteinweg / IJsselmondse Knoop

Woensdag 15 juni 2022

Zaterdag 18 juni: 'Open huis' op bouwplaats Dierensteinweg / IJsselmondse Knoop

BARENDRECHT – Aanstaande zaterdag (18 juni 2022) is de Dag van de Bouw. Dit jaar wordt het bouwterrein van de reconstructie van de IJsselmondse Knoop (Dierensteinweg/ op/afrit A15) opengesteld tussen 10.00 en 14.00 uur. Achter de bouwhekken van de IJsselmondse … Lees verder

Kruispunt Dierensteinweg bij op/afrit A15 vanaf vanavond 21:00 uur hele weekend volledig afgesloten

Vrijdag 27 mei 2022

Kruispunt Dierensteinweg bij op/afrit A15 vanaf vanavond 21:00 uur hele weekend afgesloten

BARENDRECHT – Dit weekend, van vrijdag 27 mei 21.00 uur tot en met maandag 30 mei 05.00 uur, is de IJsselmondse Knoop (kruispunt op/afrit A15/Dierensteinweg/IJsselmondse Rangweg) volledig afgesloten. Op het kruispunt van de IJsselmondse Knoop wordt asfalt verwijderd en vervangen. … Lees verder

Minstens 300 ongevallen in 2021 op snelwegen A15 en A29 rond Barendrecht

Woensdag 5 januari 2022

BARENDRECHT – In 2021 hebben er (minstens) 300 ongevallen plaatsgevonden op de snelwegen rond Barendrecht. In totaal vonden er op de A29 bij Barendrecht 95 ongevallen plaats, op de A15 bij Barendrecht vonden 205 ongevallen plaats. Het gaat hierbij om … Lees verder

Jaarwisseling: Brand bij Apotheek de Hoefslag, dixie afgebrand en aanhouding van vuurwerkverkoper (Incident)

Zaterdag 1 januari 2022

Jaarwisseling: Brand bij Apotheek de Hoefslag, dixie afgebrand en aanhouding vuurwerkverkoper

BARENDRECHT – [Foto’s] Tijdens de jaarwisseling 2021-2022 is in Barendrecht op diverse plekken brand gesticht en heeft de politie minstens één aanhouding verricht. Om kwart voor tien ‘s avonds ging een dixie in vlammen op nabij spoortunnel van Barendrecht (thv) … Lees verder

Reconstructie IJsselmondse Knoop dit najaar van start: Dubbel kruispunt, extra opstelstroken en fietserstunnels

Vrijdag 13 augustus 2021

Kruispunt Dierensteinweg/Veren Ambachtseweg op de schop: Reconstructie van IJsselmondse Knoop gaat 1.5 jaar duren

BARENDRECHT – Dit najaar wordt gestart met de reconstructie van de IJsselmondse Knoop. De reconstructie is nodig om de groeiende bedrijvigheid op Dutch Fresh Port en Cornelisland in goede banen te leiden. Om een vlotte bereikbaarheid te kunnen blijven garanderen … Lees verder

Camper uitgebrand op de A15 bij knooppunt Vaanplein (Incident)

Zaterdag 5 juni 2021

Camper uitgebrand op de A15 bij knooppunt Vaanplein

BARENDRECHT – De brandweer is even voor half tien vanochtend gealarmeerd voor een autobrand op de A15 bij Barendrecht. Onder een viaduct van knooppunt Vaanplein stond een voertuig in brand. Een zwarte rookwolk was zichtbaar vanuit de omliggende woonwijken. Het … Lees verder

Minstens 250 ongevallen in 2020 op snelwegen A15 en A29 rond Barendrecht

Woensdag 30 december 2020

BARENDRECHT – In 2020 hebben er (minstens) 252 ongevallen plaatsgevonden op de snelwegen rond Barendrecht. In totaal vonden er op de A29 bij Barendrecht 85 ongevallen plaats, op de A15 bij Barendrecht vonden 167 ongevallen plaats. Het gaat om incidenten … Lees verder

Kruispunten Dierensteinweg/Veren Ambachtseweg op de schop: Reconstructie van IJsselmondse Knoop gaat 1.5 jaar duren

Dinsdag 18 augustus 2020

BARENDRECHT – In het voorjaar van 2021 staat een grootschalige reconstructie van de kruispunten bij de op/afrit A15 bij Barendrecht op de planning. De locatie ‘IJsselmondse Knoop’  verbindt o.a. de Dierensteinweg, IJsselmondse Randweg, Veren Ambachtseweg en Verbindingsweg met elkaar. De … Lees verder

Motorrijder (23) aangehouden na achtervolging vanaf aanrijding aan de Noordersingel, BOA gewond geraakt (Incident)

Maandag 18 mei 2020

Barendrecht – Zondagmiddag ontaardde een aanrijding tussen een motorrijder en een auto aan de Noordersingel/Carnisser Baan in een achtervolging en de aanhouding van een 23-jarige Rotterdammer. De man was in eerste instantie zelf geen betrokkene bij het ongeval, maar viel … Lees verder

Miniblog berichten over "Verbindingsweg"

Bekijk ook de pagina met miniblog berichten per dag voor de meest actuele berichten.

Op bedrijventerrein Nieuw Reijerwaard tussen Barendrecht en Ridderkerk is melding gemaakt van een bouwkeet in brand. Vlammen slaan uit de keet. Brandweer met spoed gealarmeerd. #Verbindingsweg #Ridderkerk

Vrijdag 31 december 2021 om 21:14:01

Ongeval op de #A15 bij knooppunt Vaanplein net na de bocht vd verbindingsweg vanuit Rotterdam richting op/afrit Dierensteinweg. Politie en ambulance opgeroepen. Berger komt ook ter plaatse om beschadigde voertuig af te voeren. Snelheidsbeperking van kracht (70km/u) #Barendrecht

Woensdag 1 december 2021 om 08:34:59

Rond 20:00 uur heeft er opnieuw een ongeval plaatsgevonden op de #A29 bij knooppunt Vaanplein (verbindingsweg vanaf de Vaanweg Rotterdam richting op/afrit Dierensteinweg). De verbindingsweg (scherpe bocht) is momenteel afgesloten. #Barendrecht

Zondag 28 november 2021 om 20:19:07

Op de #A29 bij knooppunt #Vaanplein is melding gemaakt van een ongeval met letsel. Politie en ambulance zijn gealarmeerd. Zou gaan om de fly-over/verbindingsweg vanaf Zuidplein/Ridderkerk richting de afrit Carnisselande. #Barendrecht

Zondag 28 november 2021 om 14:56:21

Aanvulling: Inmiddels zijn 3 vd 4 rijstroken afgesloten op deze verbindingsweg. De enige rijstrook die op dit deel nog open is gaat richting de Vaanweg, Rotterdam. De beide rijstroken richting de #A15 Ridderkerk zijn AFGESLOTEN ivm eerder ongeval. #Vaanplein #Barendrecht https://t.co/VtYIvxwOhV

Dinsdag 2 november 2021 om 18:18:51

Ongeval gemeld op de verbindingsweg van de #A29 naar de #A15 richting Ridderkerk. Meest rechter rijstrook thv Voordijk is afgesloten, snelheidsbeperking op andere rijstroken in dezelfde rijrichting. #Vaanplein #Barendrecht

Dinsdag 2 november 2021 om 18:12:00

Live: Fly-over op knooppunt Vaanplein (A15 -> A29) afgesloten door ongeval. De verbindingsweg van de A15 vanuit Ridderkerk richting de A29 Carnisselande / Barendrecht is momenteel volledig afgesloten doo... https://t.co/4xlEh9Os7U

Barendrechtnu.nl

Dinsdag 2 november 2021 om 08:06:15

Verbindingsweg #A15 vanuit Rhoon richting Rotterdam is nog afgesloten nadat hier in de bocht rond 14:10 uur een auto over de kop is geslagen. Werklieden nog bezig met laatste herstelwerkzaamheden. #Barendrecht https://t.co/Yb6uB0YC4a

https://pbs.twimg.com/media/FC83prOXoAMBIfg.jpg Zaterdag 30 oktober 2021 om 15:37:44

Ongeval op de #A15 bij knooppunt Vaanplein. Volger laat weten dat er een auto op zijn kop ligt. De verbindingsweg (bocht) vanaf Rhoon richting Vaanweg Rotterdam is volledig afgesloten. Politie en ambulance eerder al gealarmeerd. Bergingsbedrijf gaat de auto weghalen. #Barendrecht

Zaterdag 30 oktober 2021 om 14:46:50

Nav eerder ongeval bij knooppunt #Vaanplein #Barendrecht: De verbindingsweg vanuit Rdam richting Ridderkerk blijft voorlopig nog dicht: RT @Rdamonderweg: *UPDATE* | Naar verwachting blijft de toerit bij #Zuidplein naar de #A15 richting #Ridderkerk dicht tot 21.00 uur.

Vrijdag 22 oktober 2021 om 19:28:50

Ongeval op de #A15 bij knooppunt Vaanplein: De verbindingsweg vanaf de Vaanweg naar de de A15 richting #Ridderkerk (grote bocht) is momenteel afgesloten. Politie en ambulance gealarmeerd. Berger gaat een schadevoertuig meenemen. #Barendrecht

Vrijdag 22 oktober 2021 om 17:24:36

In de bocht vd verbindingsweg van de #A15 vanuit Rhoon richting de #A29 #Barendrecht is melding gemaakt van een ongeval met letsel. Hulpdiensten ter plaatse. De verbindingsweg is volledig afgesloten, verkeer moet doorrijden richting afslag Dierensteinweg en hier eventueel keten.

Vrijdag 15 oktober 2021 om 21:09:13

#A29 Auto tegen de vangrail: RT @RWSverkeersinfo: Op de #A29 is vanuit Rotterdam op het knp. Vaanplein de verbindingsweg richting Sabina dicht door een ongeval. We zijn daar inmiddels aan het bergen. Moet je richting Zierikzee? Dan ga je via de af- en toerit Charlois (19). https://t.co/Y3DBeDu4Ai

https://pbs.twimg.com/media/FAyAh4JXIAEj2DK.jpg Zondag 3 oktober 2021 om 16:29:37

Op de fly-over van de #A15 naar de #A29 heeft een ongeval met letsel plaatsgevonden. Hulpdiensten ter plaatse. De verbindingsweg/fly-over is momenteel volledig afgesloten richting #Carnisselande #Barendrecht

Zondag 3 oktober 2021 om 16:03:38

Ongeval op de #A29 bij knooppunt #Vaanplein in de bocht vanaf Rotterdam Zuidplein richting de A15 ri Dierensteinweg #Barendrecht. Snelheidsbeperking ingesteld op deze verbindingsweg.

Dinsdag 14 september 2021 om 21:19:16

Ongeval op de #A15 verbindingsweg vanaf A15 Rhoon richting Vaanweg Rotterdam in de bocht van knooppunt #Vaanplein #Barendrecht. De enkele rijstrook op dit stuk is momenteel afgesloten.

Dinsdag 17 augustus 2021 om 17:02:50

Ivm melding van reanimatie is de verbindingsweg vanaf Carnisselande richting Vaanweg Rotterdam volledig afgesloten. Beide rijstroken zijn afgesloten. Hulpdiensten met spoed opgeroepen. #Barendrecht

Vrijdag 30 juli 2021 om 13:00:02

Opnieuw een ongeval met letsel gemeld bij knooppunt #Vaanplein op de #A15 vanaf Rhoon richting de afrit Carnisselande op de verbindingsweg. #Barendrecht

Woensdag 30 juni 2021 om 21:01:06

Ongeval #A29 knooppunt #Vaanplein: De verbindingsweg vanaf de Vaanweg Rotterdam naar de A29 Carnisselande is momenteel afgesloten. #Barendrecht

Woensdag 30 juni 2021 om 08:47:36

Inmiddels zijn 3 van de 4 rijstroken richting de afrit Carnisselande / Heinenoordtunnel afgesloten. Ook de verbindingsweg vanaf de A15 (Europoort) richting Carnisselande is volledig afgesloten (verkeer moet doorrijden richting afrit IJsselmonde of richting Zuidplein) #Barendrecht https://t.co/1efk66FThr

Maandag 28 juni 2021 om 20:35:09

Recente 112 meldingen over "Verbindingsweg"