Scooter in sloot gedumpt bij Park Nieuweland
Woensdag 15 augustus 2018 (31 sec)
BARENDRECHT – Afgelopen nacht is een scooter gedumpt in het water bij Park Nieuweland. De 13 jaar oude bromfiets stond op het moment van aantreffen (nog) niet geregistreerd als gestolen.
BOA’s van de gemeente Barendrecht zijn vanochtend (Woensdag 15 augustus 2018) naar de locatie gegaan en hebben het voertuig uit het water gehaald. Deze lag in de sloot langs het Corellipad, ter hoogte van het bruggetje bij de jongerenontmoetingsplek (JOP). De politie is eveneens naar de locatie gekomen om uit te zoeken wat er met het voertuig moet gebeuren.
Bent/kent u de eigenaar van de scooter, neem dan contact op met de politie (0900-8844).
Ingezonden foto via: Marianne
Recent nieuws
-
27 jun: Open Tuinen Dag Barendrecht 2026
Maandag 22 juni 2026
-
Gemeente is gebrek aan handhaving Oude Maas beu, eist per direct ingrijpen van recreatieschap
Dinsdag 16 juni 2026
-
15 jun – 21 aug: Afsluitingen door werkzaamheden aan Smitshoekse Baan
Vrijdag 12 juni 2026
-
Zaterdag 13 juni: Veteranendag Barendrecht in Oude Dorpskern
Woensdag 10 juni 2026
-
Fatbike controleactie op het gemeentehuisplein, startschot van landelijke campagne
Woensdag 10 juni 2026