BARENDRECHT – [Burgerjaarverslag] Burgemeester Jan van Belzen presenteerde gisteren (Dinsdag 24 juni 2014) in de gemeenteraadsvergadering het tweede digitale burgerjaarverslag. Hierin doet de burgemeester verslag van de Barendrechtse dienstverlening in de meest brede zin van het woord.  Ook de resultaten van de Barendrechtse Barometer zijn hierin meegenomen.

Het burgerjaarverslag verschijnt voor het tweede achtereenvolgende jaar digitaal, en draagt daarin bij aan de duurzaamheidsdoelstellingen van de gemeente.

Dienstverlening

“Service in onze dienstverlening vinden we heel belangrijk”, zegt burgemeester Van Belzen in het Burgerjaarverslag 2013. “Uit de Barendrechtse Barometer van 2013 bleek dat u een 7,7 geeft voor de dienstverlening, en dat met name hoge cijfers worden gegeven voor de klantvriendelijkheid van de medewerkers. We zetten dat voort en proberen onszelf continu te verbeteren.”

Andere onderwerpen

Dienstverlening is een van de onderwerpen in het burgerjaarverslag. Andere onderwerpen die aan bod komen zijn participatie en ontmoeting, klachten en bezwaren, veiligheid en regionale samenwerking.

Burgemeester van Belzen sluit zijn voorwoord af met de woorden: ”De Barendrechtse samenleving maken we met elkaar. Ik kijk terug op een goed 2013 voor Barendrecht: de genoemde resultaten hebben we met elkaar bereikt. Ik hoop dat we dit verder kunnen intensiveren tot een gemeente met ruimte voor goede ideeën en voor samenwerking”



Bekijk hier meer artikels uit de categorie Barendrecht



« | »