Lachende gezichten bij Mini Onderlinge GVB

BARENDRECHT – Zondag 17 maart vond de Mini Onderlinge plaats bij Gymnastiekvereniging Barendrecht. Dit is een wedstrijd speciaal voor de jongste turnsters van de vereniging, geboren van 2014 t/m 2011. Ruim 80 meisjes lieten deze dag hun mooiste kunsten zien. Zij hadden in de weken daarvoor hard geoefend tijdens de turnles.

Toch best spannend, zo’n wedstrijd waar een jury en veel publiek naar je kijkt, maar alle meisjes hebben keurig hun best gedaan. Er klonk dan ook een groot applaus vanaf de tribune aan het eind van de wedstrijd. Bij de prijsuitreiking bleek dat alle kinderen zo goed hadden geturnd, dat zij allemaal een medaille en een diploma hadden verdiend. Alle juffen zijn onwijs trots op alle kinderen!