BARENDRECHT – De dames van BVV Barendrecht hebben zaterdag de titel in de hoofdklasse in de wacht gesleept. De ploeg van trainer Egmond Blinker won haar laatste wedstrijd van het seizoen met 4-1 bij Saestum, waardoor concurrent VIOD op een achterstand van drie punten bleef.

Topklasse

Het betekent het tweede kampioenschap in drie seizoenen voor de Barendrechtse dames. Twee jaar geleden promoveerden de voetbalsters naar de hoofdklasse, dankzij de vandaag (Zaterdag 2 mei 2015) behaalde titel spelen zij volgend seizoen in de Topklasse.

BVV-3E HELFT: Volledig in het teken kampioensfeest Dames VR1

Met een superieure 1-4 uitzege zijn vanmiddag (Zaterdag 2 mei 2015) om 16:18 uur de Dames VR 1 onder leiding van trainer-coach Egmond Blinker kampioen geworden in de Hoofdklasse A, inclusief promotie naar Topklasse zadag. Vandaar dat de BVV-3e Helft vanmiddag (Zaterdag 2 mei 2015) volledig in het teken zal staan van deze geweldige prestatie. Vanaf 17:00 uur start in de BVV-Kantine de gezellige BVV-3e Helft, waarbij na aankomst van Dames VR1 Kampioensfeest zal losbarsten. Hiervoor zijn ALLE spelers met supporters van harte uitgenodigd om voetbal zaterdag op heerlijkse manier af te sluiten.

Barendrecht C1 en 14 kampioen

Ook Barendrecht C1 pakte vandaag (Zaterdag 2 mei 2015) de titel. De junioren wonnen zelf met 3-1 bij MOC ’17 en zagen concurrent Baronie verrassend onderuit gaan tegen SC ‘t Zand. Daardoor zijn de rood/witten in de derde divisie niet meer te achterhalen en komt Barendrecht C1 volgend seizoen uit in de tweede divisie.

Ook Barendrecht 14 werd vanmiddag (Zaterdag 2 mei 2015) overigens kampioen, dankzij een overtuigende 11-2 zege bij Bergambacht 3.