Zilver voor kunstrijdster Gabi Loonstra in Alkmaar

ALKMAAR – Afgelopen weekend tijdens Waagbokaal 2016 op de Alkmaarse ijsbaan De Meent was er deelname door de jongste rijdsters van Kunstrijvereniging De Drechtsteden in Dordrecht.

In de categorie mini’s reed Gabi Loonstra (8) uit Barendrecht in een groot veld van 32 rijdsters  een prima kür in de eerste wedstrijd van dit seizoen. Met een moeilijke variatie in een zitpirouette, een mooi gesprongen Axel en veel mooie armbewegingen in haar verplichte elementen behaalde zij veel punten. Hiermee eindigde Gabi op een zeer verdiende 2e plaats in Alkmaar.

Gabi werd deze wedstrijd gecoacht door Romy de Sterke en de wedstrijd werd door haar in Alkmaar afgesloten met de behaalde podiumplaats voor de jonge DDD rijdster.

Foto: Gabi Loonstra en Romy de Sterke