1e plaats voor Gabi Loonstra in Utrecht

BARENDRECHT – Zaterdag tijdens de KVM Open 2016 op de Vechtse Banen in Utrecht was er deelname door de aller jongste kunstrijdsters van Kunstrijvereniging De Drechtsteden in Dordrecht.

In de Pupillen A reed Gabi Loonstra (7) uit Barendrecht in een groot veld van 23 rijdsters opnieuw een prima kür. Met een moeilijke variatie in een zitpirouette en veel mooie armbewegingen in haar verplichte elementen behaalde zij veel extra punten. Bovendien verbeterde zij haar Personal best met een volle punt en hiermee eindigde Gabi op een zeer verdiende 1e plaats in Utrecht.

De talentvolle zusjes Loonstra doen het zeer goed in de wedstrijden in het afgelopen seizoen. Vorige week werd grote zus Dani 3e op het Open Nederlands Kampioenschap in Den Haag. Coaches Nikki Davison en Marieke Ter-Kruithof sloten de wedstrijd in Utrecht met een trots gevoel en de winst voor de jonge rijdster af.