Prijzen gewonnen door Him Yong Gi leden bij karate wedstrijden in Rotterdam

BARENDRECHT – Afgelopen zondag werden bij Tangsoodo School Huk Tti in Sportcentrum de Wilgenring in Rotterdam de Open Championships gehouden. Ruim 200 deelnemers uit Nederland maar ook uit Schotland , Turkije, Duitsland en Griekenland streden voor de prijzen.

Het aantal deelnemers van Him Yong Gi was niet zo hoog als andere keren, maar toch gingen er nog een leuk aantal prijzen mee terug met de Barendrechtse karateka’s.

• Er was op het onderdeel sparren goud voor Fred Mourik en Aryum Balradj.
  • Zilver was er voor Thijs Bouchaut en Eduard Lucas.
  • Het brons werd gewonnen door Milan Zoetmulder, Robin Verheij, Caithlynne van Egmond en Chevelly Bhaggoe.
  • Op het onderdeel Hyungs ( loopvormen) was er nog een derde prijs voor Fred Mourik.

Ben je nieuwsgierig naar deze krijgskunst, kom dan eens kijken bij een training. Wij trainen op maandag, woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 uur in sporthal de Riederpoort in Barendrecht. Of neem contact op met Marcel Spierings 06-53684777 , mspierings@sv.nl