HCB Heren 1 (Hockeyclub Barendrecht)

BARENDRECHT – Heren 1 van Hockeyclub Barendrecht heeft zondag met 3-2 verloren van Noordwijk Heren 1. De mannen uit Barendrecht kwamen in de eerste helft uit een counter op een 1-0 achterstand. Nog voor de rust was het Stephan Kooij die met een fraaie backhandgoal de stand op 1-1 wist te brengen.

Na de rust zette Heren 1 wat meer aan om een goal te forceren. Helaas kreeg Noordwijk na balverlies en een overtreding, vanuit een strafbal de ultieme kans om op voorsprong te komen. Deze strafbal werd verzilverd, waardoor Heren 1 weer achter de feiten aanliep, 2-1. In de rommelige fase die volgde was het weer Stephan Kooij die tien minuten voor tijd aantekende voor de gelijkmaker, 2-2. Ook nu wisten de heren uit Barendrecht deze gelijke stand niet vast te houden of uit te breiden. Al snel na de gelijkmaker wist Noordwijk de 3-2 te scoren en ging Barendrecht zonder punt(en) naar huis.

Volgende week wacht de thuiswedstrijd tegen het tot nu toe ongeslagen Ommoord Heren 1.

Foto: Archieffoto HCB Heren 1