BARENDRECHT – De 1e helft was ongeïnspireerd met zeer matig verdedigen, ruststand 36 – 47 en alle fouten die maar gemaakt konden worden werden ook gemaakt. 47 punten tegen is 1 punt meer dan Landslake in de uitwedstrijd in 4 kwarten scoorde.  Zowel aanvallend als verdedigend was het zwak. In het  3e kwart lieten we zien dat Aarnoudse Binnenland wel degelijk goed  kan spelen en met een run van 22 – 7 eindigde het 3e kwart met een 58 – 54 voorsprong. Via tussenstanden van 63 – 56, 2e minuut 4e kwart, en 66 – 61, 5e minuut 4ekwart, komen we terug en moeten we de wedstrijd kunnen uitspelen. We missen dan 2 vrije worpen en Landslake maakt met een 3 punter gelijk. In de verlenging schieten we 2 op 6 vanaf de vrije worplijn en verliezen we onnodig met 76 – 79. Op basis van inzet verdiende Landslake de wedstrijd te winnen, maar het blijft natuurlijk wel een onnodige nederlaag.

Niels Plieger – 24, Sjoerd – 23, Martijn – 15, Olaf – 5, Floris – 3, Gilian – 2, Raven – 2, Wouter – 2.