The Flying Shuttle verliest kansloos tegen DKC

BARENDRECHT – [Video] De ploeg uit Den Haag sinds enige jaren versterkt met een aantal spelers met een verleden bij TFS wonnen met overmacht van The Flying Shuttle 0-8. De Barendrechters moesten het doen zonder Jeannette van der Werff, deze heeft een blessure over gehouden van het EK. Ook Elias Bracke moest verstek laten gaan door een vermoedelijke spierscheuring in de hamstring.

Alle partijen werden in 2 games beslist. De heren dubbel ging in de 1e game nog gelijk op met 19-21 maar de 2e ging met 14-21 naar DKC. Ook de dames dubbel werd een prooi voor de Hagenaars. Ruud Nagel had geen kans in de single tegen Joran Kweekel met 4 -21 en 12 -21 ging het derde punt naar DKC. Stephan Branderhorst kon het ook niet bolwerken tegen Michiel Kruijt en ging met 7en 8 – 21 van de baan.

De dames singles waren eveneens een prooi voor de dames van DKC. De 1e game van Pascalle van Nielen tegen Marlies Baan ging nog voortvarend maar door een aantal persoonlijke fouten gingen de punten naar Marlies. Ook Sandy Bommeleyn moest genoegen nemen met de winst van Alyssa Tirtosentono.

Na dat de afgelopen weken de succes combinatie van Saber en Pascalle hun mixen in hun voordeel wisten te beslissen moesten ze dit keer de meerdere erkennen in Daisy Bommeleyn en Thomas Wijers. Dat Ruud Nagel en Kristey Latukolan ondanks dat ze goede tegenstand boden waren Michiel en Veerle Wijers de baas met twee maal 15-21.

De Barendrechters zullen a.s. zaterdag alles uit de kast moeten halen tegen de ploeg uit Hoorn om verder afstand te nemen van plaats 9 en 10. Deze wedstrijd begint om 15.00 uur in Sporthal Nieuwe Steen in Hoorn.

Video: TFS Barendrecht, BarendrechtNU

(Op alle video's berust copyright. Video's mogen zonder toestemming v.d. maker niet worden gekopieerd of worden overgenomen.)